LANGKAWI AIRPORT CAR RENTAL / KERETA SEWA DI LANGKAWI AIRPORT

Mencari kereta sewa di Pulau Langkawi pada harga yang murah dan best? Jawapannya ada di BLOG ini. Saya menyediakan perkhidmatan kereta sewa di Airport Langkawi. Kereta yang disewakan adalah seperti VIVA, PICANTO, MYVI bersaiz kecil dan sederhana. Untuk kereta SEDDAN pula ialah WIRA, SATRIA, VIOS, HONDA CITY dan sebagainya. Kereta MPV juga ditawarkan oleh saya sendiri seperti TOYOTA UNSER, GRAND LIVINA, GRANDIS ,ESTIMA dan banyak lagi. Harga yang ditawarkan amat menarik dan murah untuk anda semua yang ingin melancong ke Pulau Langkawi. \

Untuk tempahan sila SMS saya NAMA_JENIS KERETA_TARIKH
AZIM 017 5319383

Looking for car rental in Langkawi? 
  • Kereta Sewa Langkawi Termurah/ Best rental car in Langkawi Island
  • Minimum Deposit = RM 50 only to make a reservation
  • KAMI AKAN MENJEMPUT ANDA DI AIRPORT
  • WE WILL PICK UP YOU AND SEND TO THE HOTEL (extra charge)
  • Pastikan anda beritahu kami masa ketibaan di Airport
  • Kami juga menghantar kereta di tempat penginapan anda. ( Bayaran tambahan)
KERETA SEWA LANGKAWI DI AIRPORT

CARA UNTUK MENEMPAH? / HOW TO MAKE A BOOKING?

CARA 1
Mudah sahaja! Dengan hanya SMS nama & jenis Kereta & Tarikh sewa dan hantar ke 012 2962 402. Kami akan membalas mesej anda dan kita boleh berbincang tentang kereta yang hendak anda sewa. Jika hendak membuat tempahan anda hanya perlu deposit ke akaun saya iaitu MAYBANK. Hanya RM 50 diperlukan untuk membuat tempahan. Kami akan menyimpan kereta tersebut. Mudah kan? Harga sewa kereta boleh dibincang atau di "discountkan" jika sewa lebih 2 hari.

CARA 2
Mesej ke email saya azimx1@gmail.com atau langkawibooking6670@gmail.com. Hantar alamat email anda dan beserta NO H/p anda. Kami akan memberi maklum balas secepat yang mungkin!








2 comments:

  1. If you want to save some money, select the same pick-up and drop-off time. Car Rental Langkawi Airport

    ReplyDelete
  2. I'm truly taking pleasure in reading through your own well crafted content articles. I believe spent several time and effort upgrading your website. Right now click here payday loans Continue the good work great function.

    ReplyDelete